2014. december 22., hétfő

1.rész Vigyázni Simon fiaira




„Sziasztok gyerekek!” rájuk mosolyogtam. 3 kicsi gyerkőc nézett fel rám.

„Viszlát Miss Anna Lee” Válaszolt Laura csöndesen. Az édesanyjuk megjelent mögülük.

„Köszönöm Anna Lee.” Mondta, majd a kezembe nyomta a fizettségemet. Rá mosolyogtam.

„Én köszönöm Mrs.Hartwell. Imádom a tündéri gyerekeit.” Mrs.Hartwell kuncogott.

„Ahogy elhagyod a házat , újra totális káosz lesz.” Erre felnevettem.

„Ezt nem tudom elképzelni.” Evanra kacsintottam , ő pedig megajándékozott engem egy nagy öleléssel.

„Pedig jobban tennéd.” Kiáltott fel. „Biztos vagyok benne, hogy Ms.Anna Lee is haza szeretne már menni gyerekek. És még meg sem említettem ,hogy lefekvés van!” A picik felnyögtek, majd feltrappoltak a lépcsőn.”Köszönöm még egyszer kedves” Mondta mosolyogva. Bólintottam.

„Köszönjük! Találkozunk ősszel!” Mosolygott.

„Mit tehetünk a kedvenc babysitterünkért?” felsóhajtottam.

„Nem tudom Mrs.Hartwell. Csak hiányozni fog ön és a családja. Munka nélkül maradok.”

„A testvérem egy teljes munkaidőben dolgozó babysittert keres a nyárra. Megemlítelek nála. Várd majd a hívását.



Ki x-eltem a fali naptáramban a mai napot . Ma van az utolsó napom a középiskolában. Jövő héten lesz a ballagásom. Mosolyogtam magamon. Annyira rossz ,hogy a Hartwellék meglátogatják a Londonban élő családjukat a nyáron. Munka nélküli maradtam. Sóhajtottam, és elképzeltem hogy Mrs,Hartwell testvére felhív.

A telefon csörgött.

Felpattantam,megragadtam és a fülemhez emeltem.

„Hello? Itt Anna Lee” Szóltam bele a telefonba.

„Szia,itt Simon, Én vagyok Leah testvére” Válaszolt egy férfi brit akcentussal.

„Oh igen! Hogy van?”

„Nagyon jól. Azon gondolkoztam,hogy lennél-e az 5 fiam babysittere.” A szemeim kikerekedtek. Öt fiú? Miért nem öt lány? Gyorsan észhez tértem.
„Természetesen.”

„Tökéletes. Megtudnád adni a címedet ,hogy felvegyelek holnap?”

„Persze.” Elmondtam a címemet és ő folytatta.

„Mennyiért dolgozol?”

„Általában együtt döntjük el.” Mondtam
”Hát ha nálunk fogsz dolgozni, akkor biztos sokat tudsz majd takarékoskodni.” Kuncogott Simon.

„Értem. Ön Los Angeles-ben él?

„Igen, a külvárosban.”

  „Jó. Hát én azt terveztem,  hogy holnap hagyom el a várost. Jelenleg Los Angelesben tartózkodom,de amúgy Londonban élek.”

„London?” Vettem egy levegőt. Mindig erről álmodtam. Ott születtem. Ollie ott él….

„Igen!” Mondta Simon, kizökkentve ezzel a gondolataimból. „Ez probléma?”

„Nem, természetesen nem.” Válaszoltam gyorsan. „Ott születtem. Mindig is vissza akartam oda menni.” Felnevetett.

„Csodás. A fizetésedet onnan számítom ,ahogy elhagytad Amerikát. 200$-ra gondoltam egy hétre.” A szám tátva maradt.

„200$?”

„Igen, ez egy teljes napos munka. A fiúkkal fogsz élni.”

„Wow.” Motyogtam.

„Az jó, ha 8-kor felveszlek?” Kérdezte.

„Tökéletes. Akkor majd látjuk egymást.” Válaszoltam , de még mindig sokkolódva voltam

1 megjegyzés: